کرم پودر چیست؟
نوشته شده توسط : خوابالو

کرم پودر چیست؟

کرم پودر مهمترین محصول آرایشی برای صورت است. به آن به عنوان یک بوم نقاشی نگاه کنید که دیگر مواد آرایشی را در خود می گنجاند. کرم پودرها خیلی سریع ظاهر پوست را بهبود می بخشند، نواقص صورت را می پوشانند، و حتی می توانند از پوست دربرابر نور خورشید محافظت کنند. اما نکته مهم این است که این محصول باید متناسب با نوع پوست و رنگ پوست باشد.

خرید کرم پودر از داروخانه

شما می توانید این محصول را از داروخانه تهیه کنید. بزرگترین نقطه ضعف داروخانه ها نداشتن امکانات برای تست کردن کرم پودر است. ایستادن در یک مکان شلوغ و تلاش برای تشخیص این که کدام رنگ مناسب پوست شماست کار سختی است. این کار مثل بازی گل یا پوچ می ماند، اما شما می توانید با رعایت نکات زیر شانس خود را برای انتخاب بهتر بالا ببرید:

  • بدون توجه به رنگ پوستتان به دنبال محصولی باشید که طیفی از رنگ های خنثی را ارائه می دهند (سفید و روشن). وقتی می گوییم خنثی یعنی کرم پودر نباید رنگ های واضح و پررنگ مثل صورتی، هلویی، نارنجی، خاکستری و یا مسی داشته باشد و همچنین رنگ زرد پر رنگ که خیلی به چشم بیاید. همه ی این رنگ ها مصنوعی و مثل ماسک می مانند، بنابراین هر نوع آرایشی هم که بر روی صورتتان انجام می شود نادرست و زشت می شود.
  • اغلب هر کرم پودری را که ما می بینیم ادعا می کند که کاری فوق العاده برای پوست انجام می دهد، همه ی این ادعاها را فراموش کنید چون به ندرت درست از آب در می آیند. اگرچه ادعای شرکت ها در مورد طراحی کرم پودر متناسب با نوع پوست کاملا درست است. با این حال انتظار نداشته باشید برای مثال اگر پوستتان چرب است در طول روز پوست شما را مات نگه دارد و یا اگر پوست خشکی دارید کل روز پوست شما را مرطوب نگه دارد.
  • به دنبال کرم پودری باشید که حاوی مواد محافظت کننده از آفتاب باشد. بیشتر متخصصین پوست توصیه می کنند برای محافظت بهتر، از یک لایه ضد آفتاب هم استفاده شود. برای جلوگیری از علائم پیری می توانید از مرطوب کننده حاوی ضد آفتاب با SPF 15 و یا بالاتر به همراه یک کرم پودر با SPF یکسان یا بالاتر استفاده کنید.
  • برای بهتر نتیجه گرفتن از محصولی استفاده کنید که حاوی مواد فعال ضد آفتاب مثل تیتانیوم دی اکسید و زینک اکسید باشند. این مواد معدنی ملایم هستند و می توان به راحتی در اطراف چشم از آن ها استفاده کرد (دور چشم مستعد به سوزش است و با مواد مصنوعی تحریک می شود). خوشبختانه این کرم پودرها به راحتی قابل تهیه هستند زیرا بیشتر برندهای مهم آن ها را تولید می کنند.
  • توجه کنید که اگر از پنکک همراه با کرم پودر استفاده می کنید از نوعی باشد که حاوی ضد آفتاب است. پنکک دارای ضد آفتاب همراه با مرطوب کننده و کرم پودر حاوی ضد آفتاب مفید تر واقع می شوند.

خرید کرم پودر از فروشگاه های لوازم آرایشی

  • کرم پودر مهمترین محصول آرایشی است که باید برای خرید آن هزینه کنید. خرید کرم پودر از فروشگاه لوازم آرایشی بهتر از داروخانه است؛ بخاطر این که در فروشگاه ها امکان تست بیشتر وجود دارد. مقایسه خرید از داروخانه و خرید از فروشگاه نشان می دهد که خرید از فروشگاه مزیت های بیشتری دارد:
  • در همه جای فروشگاه فروشنده ها و کارشناسان گریم حضور دارند که به شما کمک می کنند نوع کرم و رنگ آن را به خوبی انتخاب کنید.
  • کرم هایی برای تست کردن وجود دارند و شما می توانید قبل از اینکه خریدی انجام دهید چند نمونه کرم را روی پوستتان آزمایش کنید و کرم مناسب پوست خود را تشخیص دهید و انتخاب کنید (نکته: همیشه در نور روز کرم ها را امتحان کنید زیرا نورهای فروشگاه فریب دهنده و مصنوعی هستند).
  • فروشگاه ها یک نمونه (سمپل) از کرم پودرها را تهیه و در اختیار خریدار قرار می دهند تا در خانه همراه با دیگر مواد آرایشی استفاده کند و برای خرید تصمیم بگیرد اما در داروخانه ها به ندرت همچین اتفاقی می افتد.

نکات کاربردی برای نتایج مطلوب در خرید کرم پودر

حالا که می دانید چگونه کرم پودر را خریداری کنید، اجازه دهید درباره کاربرد آن صحبت کنیم. اگر کرم پودر به درستی استفاده نشود حتی اگر از بهترین نوع هم باشد زیبا به نظر نخواهید رسید. برای اینکه مرتکب اشتباه نشوید نکات زیر را دنبال کنید اگر رعایت کنید خوشتان خواهد آمد:

  • کرم پودر را همیشه بر روی پوست تمیز و آماده استفاده کنید. این بدان معنا نیست که شما همیشه نیاز به چیزی یا موادی دارید که قبل از کرم پودر استفاده کنید. اگر به عنوان مثال پوست خشکی دارید پوستتان را با یک مرطوب کننده درست فرموله شده آماده کنید و یا سرمی که حاوی مواد مفیدی مثل آنتی اکسیدان است. اگر پوست چرب دارید استفاده از یک تونر قبل از کرم پودر مفید خواهد بود.
  • با براقی چربی های روی پوست مشکل دارید؟ بعد از اینکه تونر و دیگر محصولات مراقبت از پوستتان را استفاده کردید، از یک محصول جاذب چربی استفاده کنید. این کار باعث کنترل چربی ها تا ساعت ها می شود و همچنین می توانید این کار را بعد از آرایش هم انجام دهید.
  • برای اینکه ظاهری طبیعی و لطیف داشته باشید، کرم پودر را از مرکز صورتتان شروع کنید و تا خط فک و در امتداد خط موهایتان بکشید. برای اینکه حرفه ای به نظر برسید از یک پد مخصوص کرم پودر و یا قلم مو به جای انگشتانتان استفاده کنید.
  • مطمئن شوید که به خوبی آن را پخش کرده اید، مناطقی که اغلب جا می مانند خط موها، اطراف چشم و اطراف لب هستند؛ این ها را در نور طبیعی بررسی کنید.
  • از فرچه کانسیلر با موهای مصنوعی برای اطراف چشم استفاده کنید. این کار باعث می شود که کرم پودر به درون خطوط و چین و چروک ها نرود و یک دست پخش شود.

اشتباهاتی که در مورد خرید کرم پودر باید از آن اجتناب کنید

چیزی که همه ما آن را تجربه کرده ایم این است که ما کرم پودری با رنگ نامناسب می خریم که به خوبی روی پوست نمی نشیند و یا کرم پودری را که دوست نداریم نگه می داریم و استفاده می کنیم چون بابت آن پول پرداخت کرده ایم. در این جا اشتباهات رایجی را که خانم ها مرتکب می شوند و راه حل هایی را برای پیشگیری از آن ها ذکر می کنیم.





:: برچسب‌ها: قیمت کرم پودر مک , کرم پودر لورال , خرید کرم پودر مک , قیمت کرم پودر لدورا , خرید کرم پودر استی لادر , قیمت کرم پودر میبلین , قیمت کرم پودر استی لادر , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: